• Veluxáčik I. (Piaty - posledný deň)

• Dnes sa naša púť zavŕšila cestou okolo sveta. Na začiatku dňa sme sa posilnili výbornou desiatou, neskôr vyfarbili batôžky. Nasledovali hry a stanovištia okolo školy. Všetkým nám riadne vyhladlo a tak sme už netrpezlivo očakávali príchod obeda. Poobede sme si spravili vyhodnotenie tábora, rozdali odmeny a sladkosti. Všetci sme sa zhodli, ze tábor bol perfektný, naplnil nás novými vedomosťami, ale i priateľstvami

• Veluxáčik I. (Štvrtý deň)

• Aj keď počasie vyzeralo ráno všelijako len nie dobre, nakoniec sa umúdrilo a my sme sa mohli vydať na cestu za novými dobrodružstvami. Prvou zastávkou bola FarmaPark Lubina. Videli sme rôzne zvieratká, dokonca sme niektoré nakŕmili. Keď sa vyjasnilo, vyskúšali sme preliezky, vodné hračky a nakúpili drobnosti. Na obede sme si pochutnali v Tábore Podvišňové, kde nás už čakali prestreté stoly.

Do školy sme sa vrátili v poobedných hodinách. Keďže nás dnes čakal predĺžený deň, oddýchli sme si pri rozprávke a načerpali sily na super strávený podvečer- opiekli sme si špekačky či chlebík, zahrali vybíjanú a vyskúšali sme aj preliezky... Zajtra nás čaká posledný deň nášho tábora, kedy zavŕšime našu cestu okolo sveta.

• Veluxáčik I. (Tretí deň)

• V dnešný deň sme dostali pozvanie navštíviť Okresné riaditeľstvo HaZZ v Partizánskom. Na hasičskej zbrojnici sme videli miesta, na ktoré sa nedá bežne nedostaneme. Taktiež sme mali možnosť vidieť techniku, ktorú hasiči používajú pri záchrane života či majetku. Vyskúšali sme si aj to, že byť hasičom, nie je vždy úplne ľahké. Sedeli sme v hasičských autách, obliekli sme si špeciálne obleky, ...

Čas plynul veľmi rýchlo a my sme sa pobrali do firmy VELUX, kde nás čakali zamestnanci, ktorí nám pripravili zaujímavé aktivity. Oddýchli sme si pri chutnom obede a po ňom sme sa vrhli na ďalšie činnosti, ktoré boli pre nás nachystané. Na záver dňa sme si pochutili na ovocí a perfektných nanukoch.

• Veluxáčik I (Druhý deň)

• Dnešný deň sme sa rozhodli spoznávať krásy Európy - ráno sme sa nadesiatovali, nasadli do autobusu a vycestovali na nádherné miesto neďaleko Banskej Štiavnice - poľovnícky kaštieľ vo Sväton Antone. Prezreli sme si krásne izby, objavili zvieratá, ktoré žili alebo žijú spolu s nami na našom svetadieli. Neskôr sme sa výborne naobedovali v tradičnom prostredí. Cesta domov ubehla rýchlo a ani sme sa nenazdali, už sme boli na našej základni, kde nás čakal skvelý olovrant - nanuky.

• Veluxáčik I. (Prvý deň)

• Naša cesta začala 10.7.2023. Spolu sme sa vydali na výlet okolo sveta. V dnešný deň sme sa navzájom zoznámili, vytvorili skupiny a spolu tvorili krásne a nápadité plagáty.

Po výbornom obede sme sa zahrali, oddýchli si a neskôr spravili cestovné pasy, ktoré su potrebné na to aby sme sa dostali všade tam, kam potrebujeme keďže bol tento deň zameraný na Austráliu, počas dňa sme sa rozprávali sa o tejto úžasnej krajine a spravili pár aktivít.

Zajtra sa vydáme na cestu na ďalší kontinent. Už teraz sa veľmi tešíme, čo spolu zažijeme.

• Pohoďák 4. (záverečný) deň

• Ukončenie tábora Pohoďák si deti s radosťou užili  hrami na detskom ihrisku v Malých Bieliciach a na pamiatku s pani maliarkou Eva VELTY z Partizánskeho si vymaľovali batoh s ľudovým motívom.

• Pohoďák 3. deň

• Tretí deň v tábore bol pre deti veľmi zaujímavý. Navštívili sme "Ranč Santana" v Trenčianskych Miticiach, kde sa dozvedeli nové informácie o zvieratkách, ktoré sú televízne celebrity, videli podkúvanie koňa, povozili sa na koníkovi a poníkovi. Zasúťažili si, pochutili si na dobrom obede a nakúpili suveníry.

• Pohoďák 2. deň

• Dnešný deň bol netradičný, pretože deti boli v tábore až do večera. Počas celého dňa tak absolvovali množstvo aktivít. Teplý letný deň, bol plný spoznávania, navštívili "Ranč medzi vodami" v Diviakoch nad Nitricou, kde sa povozili na koni a videli aj alpaky. Po malej prechádzke navštívili " Skanzen ľudovej kultúry " v Mačove kde videli gazdovské dvory, pajtu, pekáreň, múzeum motoriek.  Odmenou bola pizza a nákup suvenírov. Po chvíli oddychu si zahrali športové hry , opiekli si špekáčiky a deň ukončili diskotékou a karaoke tancovaním.

• Tábor pohoďák začal

• Prvý deň tábora  Pohoďák sa začal pohodovo. Deti prišli s dobrou náladou, ktorá im vydržala počas celého dňa. Po príchode sa deti rozdelili do tímov a plnili svoju tímovú úlohu  - svoj erb. Mali čas  zahrať, vyfarbiť a oddýchnuť pri sledovaní rozprávky.Po obedovom oddychu bola pripravená vedomostná aktivita  " Remeselná cesta " do ktorej sa s chuťou pustili.

• Rozlúčka deviatakov

• Predposledný školský deň, strávili naši deviataci v Unisporte kde sa spoločne zabavili na motokárach či bowlingu. Nezabudli sa občerstviť pizzou a zmrzkou na záver tohto spoločného dňa.

• Kontakty

• Základná škola, Športovcov 372/21, 958 04 Partizánske
        • riaditeľka školy +421 / 038 7409559 e-mail zsvelkebielice@gmail.com vedúca školskej jedálne +421 / 038 7409351 administratívna pracovníčka +421 / 038 7409352 0911 409 353